Get Adobe Flash player

L-karnityna ? spalacz tłuszczu

10592022_560143157423838_722763178_nTłuszcz pragniemy spalić nie tylko po to, aby poprawić swój wygląd, podnieść atrakcyjność, ale także po to, aby lepiej się czuć, sprawniej funkcjonować, ustrzec się przed licznymi chorobami cywilizacyjnymi, a także poprawić osiągane w sporcie wyniki. Aby pozbyć się nadmiaru kilogramów, warto stosować odpowiednie ćwiczenia fizyczne i dietę. Można także wspomóc się suplementami diety. Jednym z najlepszych spalaczy tłuszczu okazuje się L-karnityna. Nie jest ona ani białkiem, ani witaminą, ani minerałem, nie mniej okazuje się cenną substancją, które bardzo pomaga w prawidłowej gospodarce tłuszczem w organizmie. L-karnityna znajduje się w produktach białkowych, zwłaszcza pochodzenia zwierzęcego, a ponadto produkuje się samoistnie w naszym układzie pokarmowym, jednakże jej zawartość w naszym organizmie może okazać się zbyt niska, szczególnie u wegetarian. Dlatego też warto dodatkowo spożywać ją w formie suplementów. L-karnitynę najlepiej zażywać od 2 do 6 godzin przed treningiem, gdyż pomaga ona spalać tłuszcz podczas aktywności fizycznej. Warto dodatkowo jeść ją jeszcze wieczorem, przed snem.

Forma i budowa masy

10590003_560143120757175_1437243842_nDla sportowca, nawet amatora najważniejszym elementem jest uzyskanie wymarzonej postury. Zatem często sięgają po odżywki na masę, które w budowaniu na masę są procesem cyklicznym i pomagają dodatkowo uzyskać dodatni bilans energetyczny. Odżywki na masę, bardzo często pełnią również funkcję energetyczną, która doskonale spełnia się w dyscyplinach sportowych, gdzie nasz wydatek energetyczny jest naprawdę bardzo duży. Jeżeli ktoś, założy sobie ciel wzrostu wagi i budowy mięśni, musi przede wszystkim zadbać o systematyczne dostarczanie składników odżywczych. Osobą którym naprawdę bardzo zależy na czasie, a przede wszystkim na wygodzie znalazły właśnie świetny sposób by skorzystać z odżywki na masę, która w idealny sposób, doprowadzi do uzyskania wymarzonego efektu dla danego sportowca. Jednak nie zapominajmy, że sama taka odżywka, to nie wszystko. Musimy dokładnie zadbać, o wiele innych składników umożliwiających nam zdobycie muskulatury, oraz dokładne i perfekcyjne przyjmowanie i dostosowanie się do nich.

Dlaczego warto przyjmować odżywki?

10588706_560143130757174_612217501_nChociaż odżywki to ostateczność, na którą nie warto decydować się, gdy nie ma takiej potrzeby, mają również swoje zalety, o których warto wspomnieć.
Przede wszystkim należałoby zacząć od tego, kto i kiedy może stosować takie produkty. Na pewno nie mogą stanowić zamiennika zbilansowanej diety i nie powinny być przyjmowane bez kontroli trenera lub lekarza. Polecane są szczególnie osobom, które intensywnie ćwiczą.
Wiele zależy od tego, na jakim etapie treningu jesteśmy i do czego potrzebna jest nam odżywka. Jeśli chcemy dodać sobie energii najlepsze będą odżywki wysoko-węglowodanowe. Jeśli natomiast szukamy czegoś, co powiększyłoby naszą muskulaturę, to powinniśmy zwrócić uwagę na odżywki białkowe.
Każdy rodzaj odżywek należy brać z uwagą i wedle zaleceń trenera lub tych, które umieszczono na opakowaniu. Każdy organizm jest inny i inaczej będzie reagował na przyjmowane odżywki. Przy zakupie warto zwrócić uwagę na zawartość takich produktów, gdyż czasem zawierają niebezpieczne dla naszego zdrowia hormony.

Odpowiednie nawadnianie organizmu podczas ćwiczeń

10578468_560143080757179_531767087_nNaszym największym problemem zarówno, na co dzień, jak i podczas treningów, jest zapominanie o nawodnieniu organizmu. Dopóki nie wyrobimy w sobie nawyku, pijemy bardzo chaotycznie, dopiero w momencie, gdy nasz organizm już nie może funkcjonować bez wody. Dlatego tak ważne jest regularne nawadnianie.
Chociaż woda wydaje się tutaj najlepszym rozwiązaniem, bo nie ma kalorii, ani konserwantów, w czasie treningu warto nawadniać się napojami izotonicznymi.
Popularne od lat izotoniki zawierają substancje, które tracimy podczas wysiłku. Minerały i witaminy to podstawa. Jeśli więc chcemy zapewnić naszemu organizmowi nie tylko odpowiednie nawodnienie, ale także bezpieczny trening bez kontuzji, warto sięgnąć po izotoniki. Należy również dodać, że zawierają one węglowodany, które dodają nam energii i nasz organizm męczy się dużo wolniej.
Nie możemy również zapominać o nawadnianiu po wykonanych ćwiczeniach. Dzięki temu nasza gospodarka wodna będzie zachowana na właściwym poziomie, a my szybciej się zregenerujemy.

Suplementy o działaniu wyciszającym

10543873_560143077423846_1916841173_nStres towarzyszy nam na co dzień. Niestety, życie w permanentnym stresie niekorzystnie wpływa na nasze zdrowie i samopoczucie. Jeśli taki stan napięcia będzie się długo utrzymywał, organizm nie będzie się mógł uspokoić, zregenerować, zrelaksować, a tym samym odpocząć ? to może mieć to trwałe i poważne konsekwencje zdrowotne. Dlatego konieczne jest zaradzenie temu problemowi. Nie trzeba od razu sięgać po tabletki uspokajające.
Tutaj na początek dobrze jest skorzystać z tego, co oferują nam producenci specjalnych suplementów diety. Wykorzystują one tradycyjną wiedzę, czerpią z natury. Takie receptury ziołowe o działaniu uspokajającym są jednocześnie skuteczne, ale też bezpieczne dla organizmu. Długotrwałe i regularne stosowanie pozwala zaobserwować pozytywne efekty.
Suplementy o działaniu wspomagającym regenerację, zdrowy sen, odpoczynek ? zawierają m.in. wyciągi z melisy, kozłka lekarskiego, chmielu. Tak więc są to rośliny znane ze swych nieocenionych właściwości w tym zakresie, dlatego można po nie sięgać bez obaw.

POLECAMY

O NAS

Witamy na stronie poświęconej odżywianiu, treningom i suplementacji. Dzięki nam oraz innym użytkownikom znajdziesz odpowiedź na wszystkie nurtujące Cię pytania. Jeżeli masz wyższe doświadczenie w tej dziedzinie i chcesz się nim podzielić , to zapraszamy do aktywnego komentowania.

Najnowsze komentarze